Yoldayım

Yoldayım.
Seviyorum yolda olmayı.
Kendimi dinlemeyi, plan yapmadan içimden geldiği gibi yaşamayı.
Tüm yaz çalıştım hastanede, şimdi Eylül ayının en güzel günlerinde serbest olmam muhteşem bir enerji veriyor bana.
Bazen geçmişin izlerinin olduğu sapaklara götürüyor yol, bazen de şimdinin gücünün en güçlü olduğu yepyeni sapaklara.

Yoldayım

Önce birkaç gün kendimi dağların içinde Olimpos’ta dinlendirip, denize attım.
Antik mezarlıkta ilahi anlar yaşadım.
Ankara’dan gelip de Çıralı’da kalan bir arkadaş aradı beni.
Ben de Olimpos’a geliyorum yoldayım deyince şok oldu. Hiç plan yapmadık, o oradan ayrılmış izne ben de burada.
Ve Olimpos’tan geçtim Çıralı’ya denize girip, sohbet ettik. Ertesi gün o geldi Olimpos’a akşam üzeri geldi erkenden akşam yemeği yedik.
Çünkü Olimpos ve Çıralı Carettalardan dolayı koruma alanı ve akşam 20 de denize geçiş (müze, antik kapı girişi) Olimpos’ta kapanıyor. Koşa koşa sınır kapısına gider gibi geç kalmama korkusu yaşadım.
Eğer denizden ya da Çıralı tarafından gelirken akşam saat sekizi geçirirsem, içeri Olimpos’a giremiyorum.
Ya da Olimpos’tan, Çıralı’ya kimse geçemiyor. O saatlere yakın koştur koştur olmak ayrı bir heyecan kattı tatilime.
Neyse sonra ayrıldım ve Adrasan’a geçtim.
Orada gezinirken aklıma yıllar önceden emekli hemşire ablam Aysel Hanım geldi.
Hadi gideyim ziyaret edeyim ve sonra yine yollara çıkarım diye düşündüm kendi kendime.
Apart evleri var Aysel Ablanın internetten adresi alarak gittim.
Eşi Recep Abi önce tanıyamadı beni, sonra Gülay ben deyince çok sevindik, Aysel Abla fırladı içeriden şok oldu.

Müzeyyen Abla o da emekli hemşire Ablam.
Onu görünce de ben şok oldum.
Hep birlikte uzun zamandır görüşmediğimiz için hasret giderdik.
Ve beni bırakmadılar sağ olsun.
Ben de kaldım. Sabaha nefes meditasyonları yapıyoruz, ardından denize girmek muhteşem.
Birlikte paylaşmanın sarhoşluğu içindeyim. Kahvaltı, akşam yemekleri canım Aysel Ablanın leziz şifalı ellerinden hem ruhum hem de karnım mutlu ve doyuyor. Allah’ta onların bereketini, kat kat arttırsın.
Ve ikinci günün sürprizi eski başhemşiremiz Gülperi Abla oldu. Olimpos’a oğlunun yanına gelmiş(pansiyonları varmış).
Otuz senedir neredeyse görmüyorum onu, çok sevindik, neşemiz daim olsun.
Ve hep birlikte de akşam Olimpos Simurg Evlerine davet edildik yemek için.

O akşam da muhteşem güzeldi, yemekler enfes, sohbet şahaneydi.
Sevgili Metin ve eşine teşekkür ediyorum.
Bu tatilim böyle sürprizlerle dolu geçiyor şükürler olsun.
Adrasan’a gelirseniz Aysel Apart Evleri iyi bir tercih.
Kendiniz pişirip yiyorsunuz. Apartlarda kap kacak var, buzdolabı var. Bir mutfakta ne gerekliyse mevcut.
Her gün deniz, dağ, güneş enerjisi ile doluyorum.
Doğa sarhoşluğu içindeyim.
Hepinizi güzel anlar, dostlarla paylaşmanın keyfi sarsın.

Bir de Antalya’dan Irmak arkadaşım da hafta sonu için, bir başka motelde yer ayırtıp gelmez mi?
Yani muhabbete doyum olmadı.
Sevilmek, sevmek harika.
Yıllar sonra karşılaşmak çok daha harika.
Aysel Ablaya, Recep Abiye hoş sohbetleri, misafirperverlikleri için teşekkür ederim.