“Herkes cennete gitmek istiyor da kimse ölmek istemiyor.”
Hah işte, konu bu zaten; ölmeden ölün kardeşim! Yazılan çizilen her şeyin işaret ettiği bu zaten; ölmeden önce ölün… Bu ölüm öyle bir ölüm olsun ki cennete gitmeyi hak edeceğiniz kıvamda yaşayın.

İnsan olun, insan gibi yaşayın; insanlığa hizmet edin, onlar için bir şeyler yapın…buna kendinizden başlayın; öyle boşuna oksijen tüketip bu dünyanın asalağı olursanız cenneti zor görürsünüz.
Bir de konunun öyle bir boyutu daha var ki işte o daha da trajikomik; çoğu kişi ölünce cennete gitmeyi istiyor ancak nedense yaşarken cennetlik olmak için bir şeyler yapması gerektiğini unutuyor.
Ve şunu bilmezler ki Allah’ın bu işte parmağı yok; cenneti de cehennemi de düşünce, duygu ve davranışlarıyla kendileri yaratacaklar.
Üstelik her şey bu dünyada; ‘öbür taraf‘ diye bir şey yok.
Var diyene sormak isterim; gidip gördün mü ki emin konuşuyorsun?
Şimdi, şu anda, burada adalet, merhamet ve vicdan sahibiysen zaten cennettesin…bunlardan nasibini almadıysan cehennemde…





